January 7, 2009

My birthday



Well, today is my birthday..I am 23rd now, God.. its hard to believe.. because believe it or not I know very well that I didnt behave like one..instead more like an 18 or 19 girls..hoho..pragai xmatured lg...hehe ;p

The cutest cake I`ve ever had, my dad brought it. Thanks abah ;) and its tasty! yummy! ekeke.. ;p upon my 23rd brthday ak berazam nk jadi manusia yg lebih baik. Harapan nak jadi hamba Allah yg lebih baik, nk jd wanita solehah..mudah2an Allah memelihara ku dan memberikan hidayah kpd aku untk mengamalkan spenuhnya syariat2 yg masih blum mampu aku sempurnakan. :) Takut nak masuk alam pekerjaan ni. Its a whole brand new thing 4 me. Hopefully Allah akan permudahkan. Allahumma yassir wala tu'assir..semoga aku juga mnjadi lebih kuat dan tabah menghadapi semua mehnah dariNya. Ameen. (",)

Ckp pasal brthday ni..the bestest ever brthday bg aku ialah 2 thun yg lepas..it was my 21st brthday..I got lots of presents on dat year. Lol, not that because of the presents that make it the most cherish moment in my life..but its the memory..so many sweet memory on dat 21st brthday that I would never forget in my life. Stakat ni la, umor 23 kan..xtaula kot nnt umor da 40 (kalo ade lg hayat) pulak akn jd moments bestest brtday aku..hehe..

Anyway, thanks to everybody whom wished me. I really appreciate it.. And until then, I am going to enjoy my a-week-free call & sms from celcom hehe ;p

Last but not least, segala puji bg Allah krana aku telah dan masih brnafas selama 23thun di bumi ini.. =)

No comments: